Jävla USA, jag får ju abstinens på skiten... och jag her aldrig vart där!

I want, USA! (Översatt till svenska, så rimmar det)
Fy fan, jag vill åka till USA, men det kommer jag väl göra i sinom tid, säg att jag kommer göra det! Nej, jag är inte desperat! Jag bara tycker att USA är ett av världens bästa länder, om man bortser från typ allt som har med USA och göra... men hur som helst så skulle ett par år i New York sitta fint, samt gå på en äkta Bruce Springsteen konsert! Åhhh, Springsteen musik, hur skulle man kunna leva utan det? Jag bara frågar...

På fredag ska jag och se på Pistvakt, filmen alltså... det ska bli lite kul. Fan, jag har inte haft så många biobesök det här året... Tänk er att sitta där i biomörkret, höra godispapper prassla, småprat oich jobbiga personer som skrattar hysteriskt hela tiden, trots att det bara är förtrailers... det är bio...

Skulle vara kul om man skulle kunna få chansen att delta i ett av F&F:s program... jaha, Albanien avsnittet hadde tråkiga inslag, men det hadde helt underbara ordväxlingar mellan Filip och Fredrik!
I want, USA!

//Fredrik

Kommentarer

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback