Lördagen slog om till Söndag...

Så var det Söndag... den här gårdagen har ju vart rätt så trevlig. Som sagt, lite stressad var jag förut idag... eller igår blir det ju. Men ÖSK vann med betryggande 2-0 mot BP, Jon Lundblad 2-målsskytt för övrigt. 2F till matchen 3F till surgubbarna bakom mig (jag skrattade nästan hela tiden åt det som de sa), 4F till den överprissatta Coca-Colan och Ahlgrens bilar påsen... Samt 3F till publiken, den var lite vek, men många kom.

Efter matchen så kom jag hem, men det bar snart av igen, Först så kollade jag lite snabbt på Stockholm Open tennisen. Sedan var det till att duscha och snygga till sig, för i all hast så var man bortbjuden för kvällen.... Kom nyss hem, det var en trevlig kväll, där jag blev medbjuden på en skidresa i Österike, skulle kanske inte sitta helt fel, men man får ju punga upp kring 6000 SEK om man ska med och köra slalom, med det är ju det värt, eller? Alperna har ju den bästa skidåkningen...

God natt!

//Fredrik

Kommentarer

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback