Startelvan! Min version!

Fan vad skönt! VM-kval och Sverige kommer vinna, jag känner det på mig! Men som alla vet så är Zlatan skadad, då får vi klara oss med någon annan... Här kommer min start-elva mot Kroatsien:

A. Isaksson (Självskriven)

E Edman (Så bra...)
T Lucic (Självklar, alltid en klippa)
O Mellberg (Självklar)
A Östlund (Helt ok)

F Ljungberg (Snabb, bra och springer sönder Kroatsien)
A Svensson (Tillbaka, han kan ge oss segern)
T Linderoth (Bättre "defensiv" får man leta efter i landslaget)
N Alexandersson (Stabil, känns rätt mot ett lag som Kroatsien)

M Jonsson (Jag har någion sorts förkärlek till honom... han är bra)
H Larsson (Jag ryser, han är så bra... vilken lirare)

Då var det bara den lilla detaljen att köra över Kroatsien kvar!

//Fredrik

Kommentarer
Postat av: Micke

Helt säker på att du inte heter Lagerbäck? ;-) Det är väl precis så där det kommer att se ut. Själv hade jag gärna sett vad Elmander skulle kunna göra.


Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback