Feministerna tar över! Hjälp!

Nu börjar jag tröttna på alla feminister! Alla dessa med extrema ideér för att ta ner männen till jorden, varför kan inte ni komma upp till oss istället? Jag har hört massor med dumma förslag, "Mannsskatt" hur dumt var inte det? Va fan ska jag betala extra för? Bara för att man var född som man... Någon feminst "dam" har sagt att män är djur, ok tekniskt sätt så är vi ju djur, men jag kan lätt anta att hon inte menade det, utan att hon menade att männen är avskumm, störda och vilda... Detta gjorde mig arg!

Men det som är mest skrattretande är att inom det nya partiet FI så kan man inte ens hålla sams! Då har man tidigare haft mage att klaga på oss män som säger att tjejerkvinnor aldrig kan komma överens! Men man kan ju konstatera att FI ledarna har bekräftat männens tankar! Dessamma gäller i den amerikanska TV serien "The apprentice", kvonnolaget kunde inte sammarbeta de bara gnällde på varandra, men männen lyckades fin, fint!

Jag tycker att man ska låta kvinnor komma fram i samhället och inte tryckas tillbaka, men inte under de vilkor som FI vill ha det, de vill att kvinnor och männ ska byta plats och det vill inte jag, jämnställt, visst, men inte platsbyte så att männen blir de nertryckta!

Nu ska jag ta och leta reda på mer roliga feminister som man kan driva med... (Jag ahr inget emot "vanliga" feminister, men det är de extrema som är felet!)

//Fredrik

Ps. Om ni inte gillar mina åsikter kan ni kommentera detta blogginlägg eller maila mig på
[email protected] Ds.

Kommentarer

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback