Hur skulle man kunna leva utan detta? Och hur kan man leva med detta?

Jag har en liten lista på saker som man kan leva utan och saker som man inte kan leva utan... ok då kör vi:

Saker jag INTE KAN leva utan:

- Coca-cola,
ända drycken som smakar gott... plus massor med andra.
- TV, Vem skulle annars underhålla en?
- Löparspår, Hur skulle man annars kunna dricka cola och kolla på tv?
- Fotboll, måste vara världens bästa sport!
- Ishockey, måste vara världens nästbästa sport!
- Ostmackor, mmm ostmackor...
- USA, Vart skulla jag annars drömma om att åka till?
- Bruce Springsteen, helt underbar musik!

Saker jag KAN leva utan:

- Idioter,
värsta som finns
- Reklamer, förstör Tv...
- Rökare, Det är bland det värsta jag vet... jobbiga...
- Telefoner, de ringer alltid när det är som mest olägligt!
- Blodpudding, fy fan vad äckligt!

Note: Listan saknar många punkter, men jag ville inte sitta upp hela natten, så ni fick ett utdrag... hela listan går att köpa för 250 kronor i välören 50-öringar, det är bara att maila mig på
[email protected] så ska vi nog komma överens...

//Fredrik



Kommentarer
Postat av: Helena

haha, du verkar vara en cool kis..ju.. gillar inte hösten för att jag har typ en massa husdjur och de blir skitiga och äckliga å kalla på hösten..tyvärr.. haha men de är underbara ändå. vet du hur gammal jag är??

2005-09-30 @ 14:06:34
Postat av: xanthia

helskön blogg! måste bara sägas. Keep up the good work!


Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback