Inlägg 100 - Gott och blandat!

Jasså, nu är jag på mitt 100:ade inlägg i  min blogg... och jag tänkte ta up "dealen" med Gott och Blandat... I got och blandat så äter jag inte allt så mycket kan jag säga... Köpte en påse för ett tag sedan, först rök de röda sakerna, sedan de oranga, efter det kom lakritsarna, men bara de som är formade som figurer, inte de äckliga som ser ut som harkluttar och de som ser ut som små avklippta rör, fy fan vad äckliga de är ändå så tvingar jag i mig några varje gång (vet ej varför) och varje gång känns det som jag ska spy! Kväljningarna kommer en efter än! Efter all lakrits, (utom harkluttarna och de avklippta rören) så kommer de gula, sedan kommer de gröna.. sedan slänger jag resten, ibland kommer jag inte förbi e gröna, så då åker både harkluttar, rör och de gröna sakerna rätt ner i soppen!

Är det någon mer där ute som ogillar harkluttarna och rören? Maila mig på [email protected]

Tacka vet jag de hederliga Haribo Napparna!
//Fred

Kommentarer

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback