Jackson och Crazy Asian People!

Idag har det vart en seg dag... jag har tagit lite rast så jag kan skriva i bloggen. Har haft fullt upp med att arangera en webbutik! Mycket ska göra, allt från att bygga hemsidor till att betälla varor... nog om vad jag gjort.

Michael jackson har figurerat mycket i tidningarna de senaste dagarna. Han är ju helt klart en speciell man, hmmm kan man säga att han är en man.. eller en kvinna, eller både och? Vete fan vad han är.. är han svert eller vit... mest vit nuförtiden va... Han ska hur somhelst bli mer manlig och macho, genom att jaga kvinnor och helt enkelt puffa upp sig! (Va fan är "puffa upp sig"?) Han kommer nog till sin rätt någon gånge.

Just ja... jag har kontakt med en person från Asien, nu när jag beställer varor. själv försöker jag vara profissionell, "Hej mitt namn är Fredrik"... "Ha det bra" och så vidare.. fast på engelska då. Hon kallar sig Betty Linn och säger saker som "Grymt, hoppas du har det bra, puss på dig!" Va fan... hon ska vara en representant för ett ledande företag och skrivar sådana saker! Nej, jag vill inte ha en puss av dig din lilla idiot, hon borde ju ha fått någon sorts träning hur man tar emot och pratar med personer? Jag ska nog säga upp denna kontakt... den verkar inte vidare värst säker och seriös att köpa varor från...

//Fredrik 


Kommentarer

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback