Kate Moss + H&M = Hög & Mager?

Jag har aningens huvudverk... om aningens betyder att det är en bergsprängare i mig som spelar någon "crappy" hårdrocks låt på högsta volym, ja! Jag ska nog igenteligen gå och vila lite... Men först har jag några saker att ta upp.

Bosse Ringholm utalade sig om den svenska polisen... och han faktiskt till viss del rätt i att den svenska polisen är otroligr slöa, inget klaras ju upp längre, eller? Maila mig!

Skönt att H&M gjorde sig av med Kate Moss, jag tycker att de gjorde rätt, va fan ett så stort företag vill väl inte bli sedd med en trådsmal kokainsnortande 31-åring till modell? Det skulle i alla fall jag inte vilja ha...Det sägs att det blev ett rätt så stort ekonomiskt bakslag för H&M, men som virre sa:"H&M står ju inte för Hög & Mager snarare för Hel & Ren (Även om Ren inte börjar på M...)" Ni kan läsa om det i hans blogg,
här!

Hej på er!

//Fredrik


Kommentarer

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback