Lesbiskt, uppfuckade läppar och NYC

Fan, jag missade Idol vinnarna igår men jag har ju läst tidningen.. så jag vet vilka det blev tillslut, men det är ju roligare att få se det själv med en gång, men nog om Idol (Börjar tröttna på det)...

I går var det The OC, otroligt att att ett program kan lyckas komma på så mycket, jag vet att jag sa det igår. Men va fan, Julie har medverkt i en Porrfilm! De blir inlåsta i ett freaking varuhus (overkligt), där alla butiker är öppna? I vanliga varuhus så drar alltid varje shop-ägare ner ett galler eller något annat för sin butiker, men inte i The OC, där kan man gå från en sportbutik till en matbutik... Visst de blev ju upptäckta, men eftersom att kamrorna upptäckte dom så kommer de att åka fast i efterhand! Kirsten is back on track med Sandy (Kan inte fatta att Sandy ens överväger en anna tjej, när Kirsten ser rätt så bra ut för sin ålder eller?) Ryan och Marissa är kanske påväg tuillbaka även om jag tror att Alex fortfarande kan snärja Marissa till sig (Lite lesbiska relationer är väl aldrig fel i en serie eller?)

Fy fan vad arg jag blir på Paradise Hotell deltagaren Natacha! Vilken jävla BIMBO! Hon har uppfuckade läppar, way to big BRÖSt och är så otroligt blåst! Roger är ju dum i huvet om han vill byta ut Joanna (Jag tror hon heter Joanna) mot Natacha, eller hur?!

Fan efter att ha läst Fredriks
blogg på "bladet" så blir man fan ännu mer sugen på att dra till New York! NY City here I come!

//Fredrik


Kommentarer

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback