Paj, London, Springsteen och SMS...

Det var ju jäkligt trevligt igår.. jag åt kräftor och paj.. jag har aldrig gillat paj, men detta var något så gott, så att smaken dansade på tungan! En sådan här god paj får man leta efter i flera livstider, men så hittade jag den på en "kräftskiva" ute i skogen... alltså inte utomhus, utan i ett hus ute på landet, hursomhelst så kan jag medela att den godaste pajen jag någonsin har ätit är "Tacopaj". Nog om min kväll...

Idag så hörde jag att Britneys barn ska heta London! Efter staden där han blev till, fan vad kul det skulle vara om man döpts till Örebro, Stockholm eller Happaranda... "God morgon Happaranda, nu ska vi åka till dagis" hmmm, Happaranda låter nästan som Miranda, de slutar i alla fall på samma! Kommer ej ihå, men sedan var det någon mer artist som ville döpa sitt barn till New York... Kul för ungen, kommer till skolan och säger att han heter New York, då är de fan så att Happaranda låter mer som ett människonamn.

Min största idol, efter Virre så klart, är ju "The Boss", alltså Bruce Springsteen, hörde att han ska släppa en samlingsbox, eftersom att hans genombrotts album fyller 30 år. Ska jag lungt slänga pengarna på, va fan allt från Bossen är ju värda att slänga pengarna på.

Appropå min Poker förlust igår som jag beskrev igår här i bloggen, så hagalade det in SMS, från min överman... jag får nog aldrig höra slutet på detta, jag var ju favoriten till vinsten...

//Freddan


Kommentarer

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback