Stureplans "catfighters"

Hallå på er...

Vilken dag... vilken dag... jag har nog aldrig jobbat så här hårt... nu när man driver ett eget företag så får man inte ligga på latsidan. Men jag ska inte sticka understolen med att det är så otroligt roligt! Jag älskar att vara en halvfärdig Entreprenör... fatta hur kul det blir när man är helfärdig, tänk... ohhh helfärdig... (Längtar).

Haha... läste at Olinda.. ni vet den gammla Paradise Hotell bimbon ska köra ett program i TV400... hur kan man låta en så jobbig och irriterande person vvara på TV? Dessutom kallade hon Natacha för en bimbo, vilket stämmer men att Olinda gör det! Olinda, som är en sådan bortskämd litet bratt... dessutom så är hon själv en semibimbo... det sägs dessutom att hon och Natacha är i bråk.. förmodligen bråkar de mest när de ska gå på krogen alltså Stureplan i Stockholm... Jag ska låta dem vara, dessutom har jag lovat mig själv att hålla mig borta från personer varas bröst väger mer än vad jag själv gör... (syftar på Natachas...)

//Fredrik

Kommentarer

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback