VicksBlå till en SVT:are!

Såg på SVT imorse... Hon den där programkvinnan som skrattar så fult.. Ingela eller något i den stilen heter hon. hur som helst Josef fares på besök, de pratade om hans nya oskarsnominerings nominerade film ZoZo... Det var en av de mest "layed back" intervjuverna jag hört på länge. Men hon måste göra åt sitt skratt, man vill ju ge henne en VicksBlå varje jävla gång som hon skrattar eftersom att det låter som hon har strupkattar, eller något i den stilen...

Tur att man inte skrattar så, eller gör jag... fan, måste ta reda på hur jag låter, var är micken...

//Fredrik

Kommentarer
Postat av: Helena

jo, nu har jag ändrat min design, gillade den inte särskilt hlr om jag ska vara ärlig..ingen design där är särskilt fin el kul ju.. Hur gammal är du förresten?!!haha, många på tv behöver vicksblue, jag lovar..


Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback