Virre är för skön, i alla fall skönare än Magnum?

Kommer hem, blir livrädd för larmet som börjar pipa vid ytterdörren... men slår snabbt in koden! Tar det lite lungt, slår på TV och upptäcker att Magnum P.I. är på femman.. Går hämtar en mazarin, samt en litten päron festis, fortsätter att titta på kanal5´s Magnum, men inser snart att serien som jag trodde var bra bara var tråkig! Vad heter han som spelar Magnum iegentligr, har kunnat men glömt bort... efter att mazarinen och päron festisen har tagit sig från bordet till min mage så slår jag av TV och går upp till datorn.. och nu är jag här!


Men jag tar en snabb titt på aftonbladet, och ser att Virre (Virtanen alltså!) har skrivit en ny
krönika... Gissa vad den handlar om, jo Idol 2005, där han sågar jury något så in i norden! Läs den, hans förklaring på Khisti (eller hur hon nu stavas) var klockren!

Ska gå och äta mat snart, ses!
Freddy

Kommentarer

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback