Sveriges vackraste...

... varför står inte jag med?!
Skämt åsido.
Här kan ni läsa om Sveriges vackraste enligt Attobladet.
Ljungberg blev kung och prinsessan Madeline tog klivet upp till drottning.
De ser ju inte direkt osnygga ut de där... Välförtjänta platser.

Nu ska jag gå och göra en extreme makeover. Så jag känner mig mer lyckad.

Undrar om man kan visa upp en bild på hur man vill se ut... Typ som hos frissan.

Vart la jag Fredrik Ljungberg-bilden...

Hehe. Love ironi.

Signerat,
Fredrik

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, nä alltså de har ju missat ett ord.
Sveriges snyggaste KÄNDISAR!
ven om jag faktiskt tycker nåågrra ser ganska vardagliga ut....;)
Oh nu spealas ola. vart tog han vägen xD

hoppas du sket i makeovern! ;p

Postat av: Fredrik

Till Vanda:
Jag ÄR känd haha. :p
Jo, planerna la jag ned, det är lite dyrt.

Må FINT

2006-08-30 @ 16:58:49
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback