Tid för besked.

Först. Tack. För alla vackert snälla kommentarer som jag har fått.
Ni är mycket goda läsare.
Ni vet det, va?
Så är det. Uppskattar verkligen er. Det ÄR er jag bloggar för. Fast för mig själv. Om ni förstår vad jag menar. I mitt rätt motsägelsefulla utlåtande. Det kan vara svårt att förstå vad jag menar ibland.
Det är knappt att jag vet det själv. Ibland.
Till saken. Den ack så kluriga saken.
Bloggens vara eller icke vara. För att vara lite dramatisk.
Imorgon kommer jag att meddela det slutgiltiga svaret på frågan om A Blogg On the Rocks går i graven eller ej....
Tidigt imorgon. Eller tja. Vad är tidigt? Kring halv nio. Ca. Okej? Vi säger så.
It's a date ladies and gentlemen.
Jag kan avslöja att jag är väldigt uppåt nu. Har nyss beslutat att följa med till Strömstad på söndag.
Det ska bli otroligt kul. Lite trött på Örebro.
Älskar den staden. Strömstad alltså. Verkligen älskar den.
Jag är lite kär i den.

Nu ska jag se på film eller något. Ni får ha en skön och otroligt begeistrande kväll.

Signerat,
Fredrik 

Kommentarer
Postat av: Ida Annie

Om du forsätter skickar jag en kaka på posten :D

Postat av: Fredrik

Till Ida Annie:
Haha. Trevligt det du. Snart får du veta, ska sätta mig och skriva svaret nu.

Må KANON

2006-08-12 @ 08:47:33
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback