A Blogg on the Rocks ber om ursäkt...

Jag, Fredrik, den nöjesnördiga lilla killen som skriver den här bloggen - A Blogg on the Rocks - vill be om ursäkt till alla berörda gällande det faktum att jag olyckligtvis har stavat Kjell Bergqvists namn fel. Jag har skrivit det med ett k, Bergkvist, men skådespelaren Kjell Bergqvist stavar med ett q.
Jag hoppas ingen har tagit allt för stor skada av detta och jag ber om ursäkt till så väl Kjell himself, som alla läsare för misstaget.
Den ansvariga har fått sparken (läs omplacerats).
Detta är givetvis bara en olycklig slump. Jag kallar alltid upp alla källor minst tre gånger före det som skrivs går ut i etern.
Återigen. Förlåt.

Signerat,
Fredrik


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hehe jag tror inte att det gör något. Det är mänskligt att fela! ;)

Postat av: Fredrik

Till Jessica:
Haha mm :)

Ha det bra

2007-01-01 @ 14:39:42
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback