I fell in love with a picture, a couple of months ago...

virrevirre

Jag vet inte varför men jag älskar den här bilden. Inte bara gillar. Utan älskar.
Någonstans vill jag sitta sådär, som Virre, drickandes öl i en rätt questionable kavaj och slipsen halft uppknuten.
Och rökandes. Givetvis.
Där med inte sagt att jag vill börja röka, för det vill jag inte.
Men.
Det känns makalöst harmoniskt att se bilden. Sorgset harmoniskt.

Och jag älskar det!


Signerat,
Fredrik

Ps. Denna bilden figurerar dessutom som min bakgrundsbild på min Sony Ericsson k610i Ds.

Kommentarer
Postat av: Emma

haha va gulligt men ja jag hoppas du inte menar att du vill röka hörru:)

Postat av: Fredrik

Till emma:
Nej, jag vill iNTE börja röka :)

ha det bra

2006-12-11 @ 09:08:14
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback