Reese Witherspoon hänför och är värd mer än 15 miljoner dollar!

Den reklambaserade tv-kanalen TV3 visade tidigare ikväll ett E - The True Hollywood Story-program om Reese Witherspoon.
Helt underbart att se. Inte minst för att sådana program alltid är intressanta.
Men framförallt för att det var om Reese Witherspoon. Såklart.
Hon är en suveränt duktig skådespelerska. Älskar hennes instas i "Walk The Line". Där jag tror jag fell in love with henne ett par tre gånger innan filmen var slut.
Inte minst för att hon är väldigt vacker. Hon ser ju inte ut att ha fått två barn och vara kring 30. Eller hur?
I alla fall. Fredrik Virtanen
skrev i sin krönika idag om vad skådespelare borde tjäna. Jag citerar:

"Reese Witherspoon får 15 miljoner dollar. Det är alldeles för mycket för den nya Meg Ryan (ett enda ansiktsuttryck, men ett väldigt gulligt ansiktsuttryck). Hon är värd max 8 miljoner dollar. Kanske bara 7,5."


Jag brukar hålla med Fredrik i mycket men på den här punkten (och hans ståndpunkt kring droger) håller jag inte med.
Hon borde ju ha minst 15 miljoner för varje film.
MINST.
Hon har ju allt. Let's face it. Charmig, duktig och världens hetaste mamma.


Hmm. Visst känns det som att alla heta börjar få barn och nu snackar man bara om heta mammor. Innebär detta att eftersom den heta kändisgenerationen man växt upp och trånat efter får barn, att man, för att rädda det hela, har börjat tycka de blir hetare när de blir mammor?
Som då yttrar sig ganska oslipat i det unga och nya (?) rätt "rakt på"-uttrycket MILF (Moms I'd Like To Fuck).
Egentligen blir de ju mindre heta. Faktiskt. Titta på Britney.  Efter hennes barn började hon falla. Men just detta kan man ju inte aplicera på Reese, hon har ju inte blivigt mindre het... Snarare mer... Hon är nog det enda fallet där jag tycker att någon blivigt snyggare efter att de skaffat barn.
Fast hon är mer charmigt söt än "damn thats hot"-het... Vilket tilltalar mig. Men still, snygg.
Hon är alltiså inte fake. Inga implantat eller nosejobs. Utan väldigt alldaglig. Vilket även det tilltalar mig.
Hon är.. perfekt.
Väldigt söta barn för övrigt.
Hennes man ser inte så bra ut enligt mig. På tal om hennes familjs utseende.
Han är en lucky bastrard som får, ursäkta det något vulgära (?) uttrycket, ligga med henne. Han får iof dras med två ungar nu. Men det är ju något man lätt skulle ta för att få leva med filmernas största drottning. Lätt!
I fallet Reese skulle jag lätt kunna ha överseende med att det är ett glapp på 12 år mellan oss om tillfälklet att ligga med henne skulle dyka upp.
Men jag behöver nog inte oroa min hjärna med sådana här tankar då det är no chans in hell att en sådan chans ska dyka upp och än mindre att det skulle ske.
Fast konstiga saker har ju hänt, Finland vann Eurovision Song Contest, Moderaterna sitter i regeringsställning igen trots haveriet 91-94... och inte minst att Sanna och Mogge tilläts vara programledare för Idol.
Så chansen finns ju. Egentligen.
Men den är väl kanske inte överhängande direkt.
Men finns det någon där ute som är singel och ser ut som Reese Witherspoon, dra iväg ett mejl till mig.
Jag gillar långa promenader, mysiga hemmakvällar och att ta hand om personer som ser ut som Reese Witherspoon.
Det underlättar om det gärna finns någon som bor i Örebro, med omnejd då.
Oj, nu svävar jag ut. Verkligen. Förlåt.

I alla fall. Reese Witherspoon är värd mer pengar än vad hon får. Hon fullkomligt hänför mig!

Hänför!!

Signerat,
Fredrik
Bilder: Wikipedia.org

Kommentarer
Postat av: micke

En sån som reese är det giftasmaterial i...
strålande skådespel i Walk the Line...
vem tackar nej, hoppas min kvinna inte läser detta nu bara :) fast hon är det med giftasmaterial i :)

Postat av: Fredrik

Till Micke:
Ja, precis. Ska man gifta sig med någon så ska man göra det med Reese... Helt fantastisk kvinna.

Må KANON

2006-12-02 @ 22:09:38
URL: http://freddan888.blogg.se
Postat av: Emma

haha nån har verkligen gått och skaffat sig en riktig förälskelse.. haha även om jag tror att du inte va riktigt seriöst (eller vad vet jag?) med o vilja hitta nån som liknar Reese så tycker jag redan synd om henne (om du lyckas hitta nån). Man skulle väl inte gärna bli jämförd med henne, hon är som sagt ganska otrolig, och jag tror inte du kmr hitta nån liknande, tyvärr.. men ja du får satsa på den riktiga ;)

2006-12-03 @ 00:38:26
URL: http://babyhoe.blogg.se
Postat av: Fredrik

Till emma:
haha, ja det blir nog svårt att hitta någon sm ser ut som henne. Och ja, jag avr ironisk kring att hitta någon som ser ut som henne. Och the real deal har jag ingen chans på. Tyvärr. Så jag får helt enkelt lägga de här tankarna på hyllan... :)

Må ABSOLUT bäst

2006-12-03 @ 10:53:09
URL: http://freddan888.blogg.se
Postat av: Emma

haha nej men som du skrev chansen finns egentligen :) vi är alla bara människor och ålders skillnaden kunde ha varit värre ;)

2006-12-03 @ 12:47:26
URL: http://babyhoe.blogg.se
Postat av: Fredrik

Till emma:
haha den chansen är lika med noll egentligen. Haha ja, kalrt kunde vart värre. Men jag har 2 års gränsen. Max 2 år äldre, max två år yngre. Sen om man träffar någon som verkligen gilalr som är mer än 2 års skillnad klart man skiter i de det då :) men just nu är det mellan 16 och 20 som gäller... haha

Ha det

2006-12-03 @ 13:00:59
URL: http://freddan888.blogg.se
Postat av: Emma

Haha men tänk inte så, allt är möjligt ;).. Aha okej haha men ja som sagt, gillar man nån så spelar inte ens egna åldresgräns regel nån större roll.. i've been there :).. och du verkar ju verkligen gilla henne så haha;)

2006-12-03 @ 16:16:13
URL: http://babyhoe.blogg.se
Postat av: Fredrik

Till emma:
herregud, ne det finns ingen chans... haha. trevligt för dig...

Må KANON

2006-12-03 @ 19:53:11
URL: http://freddan888.blogg.se
Postat av: micke

2 års ålderskillnad, oj, min kvinna å mig skiljer det 4 år på om jag har räknat rätt, hon är 20 å jag är 24.. kärleken har ingen ålder, fast jag skulle ha svårt å tänka mig va tillsammans med någon under 20

2006-12-03 @ 20:55:41
URL: http://mickegfx.blogspot.com

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback