Böcker upp till öronen...

I går kväll beställde jag mig en drös med böcker. Från AdLibris Nu väntar jag bara på att de ska komma. Jag ahr nämeligen inte några bra... Jag har beställt följande uppsättning:

"Bruce Springsteen´s America" av Robert Coles, 88 kr
"Jordens smartaste ord" av Fredrik Lindström, 40 kr
"Världens dåligaste språk" av Fredrik Lindström, 43 kr
"Konsten att vara snäll" av Stefan Einhorn, 136 kr
"Vad gör alla superkända människor hela dagarna?" av Fredrik Lindström, 79 kr (CD-bok)
"Jag är en sån som bara vill ligga med dej" av Fredrik Lindström, 169 kr (CD-bok)
"Mikrofonkåt" av Fredrik Strage, 40 kr

Totalt: 595 kr

Hoppas det blir lite rolig läsning och roligt lysnande. Lindström är bra. Nu har han verkligen stärkt sina andelar i min bokhylla....

//Fredrik


Kommentarer
Postat av: natta

Va trevligt! du har köpt böcker! :D De glädjer mig för att de tycker jag e kul.. hoppas de kommer snart så du kan börja läsa..

Hade det bra :D


Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback