Dåligt OS av Anja? Inte alls. Hon åkte efter vad hon klarade. Vi ska vara nöjda.

Anja.
Anja Pärsson.
Det blev två brons för Anja.
Två!
De flesta trodde på två.
Men inte brons. Vi trodde på guld. Minst två guld.
Anja var ju vårat stora guldhopp. Vart tog gulden vägen?!
Redan innan OS så insåg jag att Anja inte skulle palla trycket. Hon har inte haft någon bra säsong innan OS. Många uråkningar och halvtaskiga placeringar.
Vi satte ribban lite för högt när vi – eller rättare sagt media - talade om Anja Pärsson. Ca: två valörer för högt. Jag tycker att vi ska vara nöjda med brons.
Två brons!!!
Jag är helnöjd. Jag hade inte förväntat mig mer än brons. Enligt mig har vårt största guldhopp alltid vart curling damerna. Där har vi förmodligen ett guld. Anja ska vara nöjd med brons. Att Anja skulle ta guld känns orimligt. Otroligt orimligt.
Att Anja skulle ta medalj trodde jag. Jag trodde på bron kanske silver. Guld kom aldrig på tal från min sida. Titta så rätt jag fick. Men ingen lyssnade. Alla sa bara: ”Anja tar guld i alla grenarna”.
Men det trodde ju inte jag. Jag trodde som det gick. Genom att verkligen se till hur Anjas form har vart. Jag fick alltså rätt. Som många gånger tidigare.
Ja. Ni märker nu att jag verkligen anstränger mig för att framhäva att jag hade rätt och de flesta andra fel. Men nästa gång kanske ni lyssnar på mig lite mer. Ni vet vilka ni är. Ha.
Men det är inte över än. Hon kan vinna mer...
//Fredrik


Kommentarer
Postat av: knurra

Anja har chansen till 2 st guld än.Jag är även nöjd med hennes resultat.Mitt tips är guld i skidsprint.

Postat av: mee

mm, vi ska absolut va nöjda, men hon e ju inte nöjd själv =0I

2006-02-22 @ 17:58:44
URL: http://degklump.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback