Fan vad bra ni är tjejer!!! Silver, fy fan vad bra!!!

Nu är jag uppe i glädje yra!
Sverige har tagit ett till OS-silver..Silver!!!
Fy fan vad bra ni är tjejer. Ni gör en strålande match. Hela laget.
Martin!
Asserholt!
Rooth!
Röndqvist!
Alla!!!
Hela laget spelar över förväntan. Guld var ett svårt mål. men jag vill påstå att om fyra år. Alltså nästa OS. Då kommer Sverige vara med ännu mer i striden om guld. Kanske till och med ta det!
Men nu.
Nu ska vi fira att vi har fått ett välförtjänt och väldigt - enligt mig-. högt värderat silver.
Detta är alltså historiskt!!! Tidigare så har det bara vart USA och Kanda i samtliga finaler! Aldrig något annat lag. Det är Sverige som bryter den trenden.
Sverige är bra.
Sverige är på gång.
Att få till 4-1 mot Kanda. Det är bra. Det är stort. Det är väldigt fint gjort. Sverige avr med i matchen, stundtals riktigt bra. I slutet av tredje så togm Sverige - enligt mig - över och dominerade lite. Sverige hade minst 3 stora chanser att reducera på. Det var helt enkelt en bra och riktigt grymt genomförd OS-final av våra Damkronor!
5F (Fredrik:ar) till hela laget!
Grattis till ett välförtjänt OS-silver tjejer.

//Fredrik

Kommentarer
Postat av: v

yeh, silver! ! !.. lite insatt i detta måste du ändå vara.. du kan alla namn ..! Aoo!

Postat av: We Might As Well Be Strangers

Kanske har du tips på lite annan bra musik? :)

2006-02-21 @ 01:41:54
URL: http://natt.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback