Fans - beundarare eller stalkers? Att vara känd är jobbigt värre...

Fan vad jobbigt att avra känd. Så mycket sjuka människor det finns alltså... Det är helt sjukt. Man kan ju säga att jag överanvänder ordet sjukt. Men seriöst, efter att nästan ah läst ut Fredrik Strages bok fans så får man ett helt nytt perspektiv. Den är intressant, så läs den om ni ha gjort det. Fans kan ju vara vanliga beundrare på normal nivå eller så kan det vara psykopater som övergår från beundrare till stalkers... Jag hoppas att ma slipper sånt skit NÄR man blir känd. Även om min högsta önskan inte direkt är att bli känd, men i alla fall någerlunda. Det räcker med att vara känd på en låg nivå, alltså inte "Jag-hadde-sex-i-BB-huset"-känd, heller inte "Hej-jag-är-Mikael-Persbrandth"-känd. Det är en för hög nivå av kändisskap. Utan i så fall så vill jag ju vara "Jag-skriver-krönikor-.på-aftonbladet"-känd. Man ska hålla sig på en lagom nivå, som Fredrik Virtanens kändisnivå, den skulle ju sitta fint.

Nu: Ut och gå!

//Fredrik

Kommentarer
Postat av: v

Läskigt.. men nice skrivet.. herregud ska jag bli förföld av psykopater.. Mhm maybe i would need A BodyGard! HHAHA.. skulle sitta fint i svåra situationer.. annars då ? promenixen fick den som de "skulle"..! Åh nej jag är inte alls avis på att du har karraktär och går ut och gå.. men som jag brukar säga .. jag har ett par år på mig ;P
haha!

Ha Det!

Postat av: Spanskmannen

Att vara känd är något man väljer själv och alla som blir kända känner till även de negativa konsekvenserna, och gör man inte det får man skylla sig själv till 100%. Sen finns det ju som sagt olika nivåer, som krönikör lär man inte bli stalkad så länge man inte är sjukt snygg. Då finns det alltid skumma pervon som håller på.....så du ska bli känd alltså?

2006-02-02 @ 16:45:38
URL: http://spanskmannen.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback