Firandet på Medborgarplatsen...

Grymt att SVT sände från Medborgarplatsen förut idag. Såg hela grejen. Men du. Vilken glädje spelarna verkligen visade.... Grymt att se. Riktigt coolt. En av de roliogaste och mest - enligt mig - givna sakerna avr ju att våra hockeydamer fick komma upp och fira. Det efterlyste jag faktiskt. Kul även för dem. Svensk hockey blomstrar.

Jag tycker faktiskt att det bvorde vart ett OS-firande. Faktiskt. Dit alla medaljörer borde få komma. I alla fall alla guldmedaljörer. Men jag är nöjd ä'ndå. Jag fick dit Tre Kronor och Dam Kronorna. Det var grymt kul. Såg ni hur Leif "Paggan" Pagrotsky var med. I sin blåa Tre Kronor-matchtröja. Han är faktiskt grym. han ser ut som en lite tomtenisse. Med sitt skägg och allt. Så "Paggan" är cool...

Tack för OS-guldet killar. Och silvret, tjejer...

//Fredrik

Kommentarer

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback