Idag promenerade jag i alla fall! Även lite läsning och Österrike drömmande...

Äntligen! Det känns som om det avr år sen jag var ute och gick. Fast det är ju bara ett par-tre dagar sedan. I söndags var nog sist jag gick. Så det blir ju fyra dagar. Men i alla fall. En timmes promenad efter den vanliga slingan, jag la även till en liten bit idag. Det var skönt att gå. Det är alltid skönt att gå en timme. Man rensar hjärnan och får ett bredare perspektiv på livet. Dessutom så behlövde jag rensa hjärnan efter den senaste veckan. Så mycket att göra som jag ahft den här veckan är sjukt. Jag ahr faktiskt vart stressad. Det är jobbigt. Men nu är det klart. Nu behöver jag inte ora mig mer. Det gick bra och jag är nöjd med resultatet. En "marknadsföringskampanj" slänger man inte ihop på ett par timmar inte... Jag ahr även läst lite mer ur "Fans", boken som är skriven av Fredrik Strage. Snart klar. Jag kommer förmodligen ah läst ut den idag. Då behöver jag en ny. Så att jag klarar av bussresan till Österrike Vecka 7... Eller tja, vi reser på fredagen vecka 6. Men det ska bli kul. Riktigt skönt. Jag älskar att åka skidor. Slalom är det som jag kör. Inte snowboard. Nej tack! Det ska vara skidor. Jag på ett par skidor och en brant backe med nyfallen skön snö! Så ska det avra.... så kommer det vara. Vecka 7. För då är jag som sagt i Öserrike.

//Fredrik.


Kommentarer
Postat av: v

grymt tidigt lov.. en vecka före söder.. ! ;p

Postat av: Jack

tack för kommentarer på min blogg! är det till och med så väl gynnat så du följer den?

hare bra / jack

2006-02-02 @ 18:44:33
URL: http://tows.blogg.se
Postat av: Matte

Om jag ända kunde bestämma det själv. Klockan kanske har sitt eget liv? =)

2006-02-02 @ 18:55:45
URL: http://glenns.blogg.se
Postat av: Jack

yeah! isånafall, välkommen! jag ska titta över din blogg också, och eventuellt förära den en plats i min bokmärkeslista.

2006-02-02 @ 19:01:31
URL: http://tows.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback