Ikväll är det Östen med resten som kommer leverera en riktig slagdänga...

Ja, Östen med resten... Deras bidrag ikväll kommer sitta i många huvuden efter kvällens Melodifestivalomgång. "Ge mig en kaka till kaffet" heter deras bidrag. Det är ett jävla drag i låtan kan jag ju säga. Lyssna på den och de andra bidragen ikväll här.

Mitt tips inför kvällens festival:

Till final: Östen med resten och Magnus Carlsson. (Vi vet av tidigare erfarenhet att Magnus går vidare, no matter what. Östen med resten kommer sitta i era huvuden, i era barns huvuden. De kommer vinna ikväll. Sen om den är bra kan ju disuteras.)

Andra chansen: Hit går Kicki Danielsson och, tja, där är det en hård kamp mellan vad jag tror Nicklas Whalgren och Velvet. (Vi får se hur det går. Men Kicki är klar. Sedan så vet jag inte...)

Note: Detta reflekterar inte vad jag tycker att låtarna ska hamna på för platser. Detta är mina tips om hur det Svenska folket kommer rösta...

//Fredrik

Kommentarer

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback