Jag är i Österrike!!!

Hej.

Nu när ni läser detta så är jag på väg eller redan är i Österrike på skidsemester. Bussen går imorgon - fredagen den 10:e - klockan 07:30. Tyvärr så kommer bloggen ta en paus under den här tiden. Vilket kommer ske ända fram till nästa lördag. Alltså inte den 11 utan den 18:e. Detta beror på att jag med största sannolikhet inte kommer ha Internetuppkoppling. Kanske en risig modemlina som jag kommer kunna kolla av mina mejl med. På sin höjd! (Vad är detta?! Det låter som om jag ska till ett U-land!)  Vi får se, kanske får jag tag på en dator med Internet, då lovar jag att göra ett inlägg...Under tiden får ni hålla till godo med följande:

Läsa mina tidigare krönikor.

Mina tidiager låtar (eftersom att jag inte kommer kunna presentera "Dagens låt" under veckan.

Surfa runt lite fritt på bloggen.

Samt kommentera en hälsning här!!!

Hoppas ni fortsätter att följa min blogg trots att jag tar en veckas uppehåll. Som sagt. Jag är back lördagen den 18:e. Så kommer ni bjudas på allt möjligt som jag vart med om under resan...

Ha det freaking sweet och dandy nu allihoppa! Det ska jag i alla fall ha...

//Fredrik

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha det bra , hälsa österrike. och åkt lite skidor åt mig :D:D!

2006-02-09 @ 22:42:46
Postat av: Anna

Hoppas du får en härlig resa och bryt inte några ben.

//Anna

Postat av: Sannan

Vart har du tagit vägen? Du bara försvann.. min blogg går inte så bra just nu.. ska hitta på ett ämne först

2006-02-11 @ 22:10:03
URL: http://rollergirl.blogg.se
Postat av: Belli

trevlig resa :)

2006-02-17 @ 17:39:21
URL: http://belli.blogg.se
Postat av: Mimo

Ha det så roligt!

2006-02-18 @ 21:07:25
URL: http://mimostyle.webblogg.se
Postat av: Fredrik svarar

Till Annonym:
Tack, jag har haft det superbra och åkt skidor för hela Sverige haha...

ha det bra

2006-02-18 @ 22:00:33
URL: http://www.freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback