Men Skugge, varför har du inte alltid vart så här smart och bra?!

Linda skugge har under senaste tiden (Kanske ett par, tre månader) växt i mina ögon. Innan tycker jag mest att hennes krönikor och åsikter reflekterat hennes bitterhet på onödiga saker. Som sagt, under den senaste tiden har Linda vart hur bra och smart som helst i sina krönikor. Jag har börjat följa hennes krönikor mer intensivt och tycker att hon har väldigt mycket bra att säga. Nästan alla de sneaste har haft ett relevant och bra innehåll. Jag tycker att Linda Skugge just nu är en av de smartaste och mest insiktsfulla människorna vi har i Sveriges mediala värld. Så läs Lindas krönikor i Expressen. De är väldigt bra. Jag uppskattaer dem verkligen och jag håler med henne i nästan vartenda ord.

//Fredrik

Kommentarer
Postat av: Joanna

YOU GO FREDDE! (:


Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback