Ronnie, du har gjort det igen! Men att jag skulle bli mordhotad av Alexander Bard? Nä!

Kvällstidningskrönikören Ronnie Sandahl på Aftonbladet skriver idag en av de bästa krönikorna jag läst på länge. Riktigt roligt skriven krönika. As usual..
Att han är Sveriges nästa Virtanen och/eller Skugge är det ingen tvekan om. Han lyckas få de flesta - i alla fall mig - att skratta. Många gånger.
Han är rolig.
Den där Ronnie. Han på Aftonbladets Stockholmsversion.
Läs hans krönika om modhotandet och Elit´s mejlingslista
här. Njut av den...
En lista som för övrigt har medlemmar som Fredrik Virtanen, Filip Hammar, Fredrik Wikingsson och tomten - Alexander Bard.
Det är Bard iförd shorts och en lustig mustasch som styr mejlöinglistan med järnhand. En man som styr något med järnhand och har en lustig - och väldigt ful - mustasch låter bekant. Men det bäst att vi inte spekulerar för mycket i den frågan.
Då.  
Kan det vara jag som är nästa man att mordhotas av - den som de flesta tror mordhotade kvällstidningskrönikören - "Tomten" Men detta är bara spekulationer och indicier. Förmodligen så stämmer inte detta. Stämmer säker inte alls. Jag kanske gick för långt nu... Förlåt Alexander...
Fast man kan ju aldrig så noga veta...

//Fredrik

Kommentarer

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback