TV - Blir lite mycket kanske...

Nu är TV:n het.
Det går bra serier nästan varje dag. Detta är inte bra. Man rör sig ju för lite då.
Inte bra.
Inte bra alls.
Men still skönt och kul.
Måndag, tisdag och nu onsdagskvällarna ahr gått till TV.
Nu: Malmvägen.
Sen: The OC.
Senare: Invasion
Ska bli kul. Men det är ju så synd att allt bra går samtidigt på olika kanaler. Som Prison Break och CSI. Blir lite sur på det. Men jag väljer CSI. Jag har tyvärr inte satt in mig i Prison Break allt för mycket.
Som sagt.
Nu är TV:n het. Det är både bra och dåligt. Nästan så att det blir inflation på bra serier. Sedan så kommer en period efter detta utan något bra alls. Det är lite synd.
Men det är så mediet fungerar. Mediet TV.

//Fredrik

Kommentarer
Postat av: Matte

Varför inte ladda ner så kan man se allt när det finns tid =)

Postat av: v

gör som matte.. du måste ju se prison break.. bästa serien EVER!.. OC har jag börjat tanka:S nu är jag fast.. det är dock bra att man kan titta när man har tid! då hinner man Powerwalka med:P:P:P:P:P:P

2006-02-09 @ 10:55:20
URL: http://adnav.blogg.se
Postat av: ffff

det ser ju bara dumt ut när du håller på att skriva två-tre ord och sen radbyte hela tiden.

2006-02-09 @ 16:32:33
Postat av: Fredrik

Till ffff:
Ja, du.. kanske ser det dumt ut. Men jag tycker att det sätter en personlig touch på det hela. Lite mer intresseväckande. Det är dessutom Ronnie Sandahls tips... jag tycker om det.

Ha det nice

2006-02-09 @ 16:50:08
URL: http://www.freddan888.blogg.se
Postat av: Frallan

Allvarligt Fred!
Prison Break är 12 gånger bättre än C.S.I!
En M-märkt(måste) serie....

2006-02-14 @ 07:54:56
URL: http://fralle.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback