Vad fan äter jag?

Hittade följande 50/50 alternativslista hos Emma

Vad väljer jag?

Oxfilé eller fläskfilé: Oxfilé! Detta med bearnaise och pommes är sjukt gott!
Rökt lax eller gravad lax: Igentligen gillar jag grillad bäst, men jag tar gravad...
Kebab eller falafel: Kebab, rätt så lätt faktiskt...
Salsa eller guacamole: Den här är tuff... men jag väljer efter ett enhälligt dommarbeslut... salsa.
Grillchips eller sourcream&onion: Grillchips var från början långt underlägsen Sourcream & Onion, men nu ahr de gott om. Så jag väljer Grillchips.
Salt godis eller surt godis: Surt...
Big Mac eller McFeast: Big Mac. Men det var ett tag sedan jag åt en. jag har valt QP de senaste McD besöken.
Pommes eller klyftpotatis: Detta beror ju på vad jag ska äta till. Men om jag abra ska äta just detta så blir det pommes.
Pasta eller potatis: Pasta, det är alltid gott!
Kött eller fisk: Kött... eller fisk.. eller ne, kött. Fan. detta var svårt. Jag tar kött.
Gurka eller tomat: Gurka!!! Tomat smakar skit (i och med inte sagt att jag äter skit!)
Skinka eller kalkon: Skinka. Kalkon är inte gott. Jag klarar det inte. Vilket helvete jag kommer få i USA during Thanksgiving.
Pekingsoppa eller hajfenssoppa: Mmm.. precis... minestrone går bra.... HA
Pizza eller hamburgare: Detta beror helt på vilket "mode" jag är i. Men nu känns en hamburgare mest lockande, även om jag tror att jag oftast är mest sugen på pizza.

//Fredrik

Kommentarer

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback