En trött dag, av sovande och läsande av Strages senaste bok, "Fans"

Idag ahr jag vart så lugn som man kan vara. Inte lyft ett finger i onödan, men för dens skull har jag inte vart lat. Jag har avrt trött helt enkelt. Idag har vart en dag där min energi nivå har vart i botten. Sådana dagar är jobbiga. Men jag har uthärdat ytterligare en. Inte för att jag har dem så ofta. Men jag har det någon gång i månaden Ibladn ingen. Det beror på om jag ahft mycket att göra. Har vart lite tugnt den senaste tiden. Men jag har tagit mig igenom även det. Dagen har som mest spenderats till att sova, prata med en otroligt trevlig vän, samt läsa "Fans" av Fredrik Strage. Den här boken är bra på ett konstigt sätt. Man rycks med och vill läsa mer. Strages sätt att skriva är helt lysande... Jag befarar att jag kommer ha läs ut den imrogon. Då har jag bara haft boken i tre dagar. Jag brukar inte läsa ut böcker så snabbt. Jag gilalr att ha en bok, bara för att ha en. Läsa lite då jag får tid. Nu skapar jag tid för att läsa "Fans"... Så jag antar att den är bra...

//Fredrik

Kommentarer
Postat av: Vigge

Ahh, den klassiska No Energy-dagen. Med mycket att göra blir det ofta så, något jag själv fått uppleva ett par gånger för mycket den här terminen. ^^


Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback