Igår kväll blev det film och tacos. Idag har jag shoppat!

Igår var jag hos min kära syster och hennes sambo... Vi åt först tacos. Tacos är inne! Tacos är gott! Nog om tacos... Vi såg klart på Let´s dance.... Bye-bye Paolo! Peppe... alltså haha Sjukt att han klarade sig... Han är ju inte bra! Verkligen inte bra. Sedan såg vi på "Hon och hannes". Även det en väldigt rolig serie med Claes Malmberg i sitt essä. Kul som fan. Sedan såg vi på nyheterna och sporten fram till halv elva. Därefter så tittade vi på Wallander-filmen, "Innan frosten". Otroligt tam film. Men bra. Fast tam. Men bra. Varför upprepar jag mig?! Skit samma... Sedan somnade jag in... det var kvällen i sin helhet...

Idag så var jag till "Marieberg", ett köpcentrum här i Örebro. Köpte kläder och lite annat för ca: 2200 spänn. Lite lagom summa sådär... Tydligen så har jag bra musiksmak! Han i kassan på musikstore:en sa att jag hadde gjort ett ypperligt val och att jag hadde bra musik smak. Hans kvinnliga kollega tyckte inte det. Det var typ lite rivalitet mellan dem. Maybe en crush... vad vet jag. Jag köpte i alla fall "U2 All that you cant leave behind" Verkar bra...

Nä, ingen promenad idag... lite synd, men jag har ju shoppat. Man blir ju slut av bara det!

//Fredrik

Kommentarer
Postat av: Joanna

åhh.. shopping.... (:

Du får se över dina små stavfel fredde! (.

Postat av: jack

och jag, jag äter tacos två gånger i månaden regelbundet. deeeet du!

2006-01-29 @ 16:49:41
URL: http://tows.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback