Imorgon aker jag hem...

It is time to go home... Men inte förens imorgon... om det är fredag imorgon alltsa... jag har ingen koll, jag antar att jag har ryckts med i Spaniens mañana attiyd... Men trevligt är det i alla fall här... Det är massor med birtter här, de har alla samma nyans... rosa-röda... Alla ¨(nästan alla) killar är snaggade, tatuerade och iförda deras lags mtachtröja (fotboll alltsa!)... Massor med Celtic, Man United, Arsenal och Barcelona här... de är typ "mainstream" av tröjor, själv är jag iförd en Arsenal tröja just nu... trevligt värre... alla Arsenal fan hejar glatt... Man United däremot, de ser mest arga ut... haha... Nä, Spanien är i alla fall sa som jag alltid tyckte, varmt soligt och lite skitigt... (mmm skräpet är inte trevligt.. det är typ (typ?) överallt...)

Nä, nu ska jag snart äta lite lunch... a'la Spain... (Spaghetti och Kötfärsas, sa det kanske inte aär sa mycket "a'la Spain" över det... men va fan... jag är ju i Spanien i alla fall...)

//Fredrik

Kommentarer

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback