Orsaker till extas år 2006!

Här kommer några saker som jag anser är orsaker till att bli exalterad över... år 2006!

1. Fotbolls VM! Finns det något större?
2. Fredrik Virtanens talk-show - "Studio Virtanen - med Fredrik Virtanen" har premiär ikväll!
3. Bruce Springsteen drar ut på ny turné med The E-Street Band! det är mäktigt... mycket mäktigt!
4. Vinter OS är ju även detta en stor sak.. Ska bli intressant och se hur det går för våra stjärnor...
5. Jag fyller även 18, vilket kan vara en rätt såp stor orsak till extas... haha

//Fredrik

Kommentarer
Postat av: by joanna herself.

ah! Jag fyller 18 om 46 dagar , my gosh vad jag längtar! Men jag trodde faktiskt du var typ sådär 30 , du skriver väldigt vuxet! Men hey , det kanske bara är jag! (:


Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback