Snö, snö och mera snö!

Nu har det snöat oavbrutet här i Örebro, hur länge ska det hålla på? Det känns som att det inte har snöat så här mycket på år och dar här. Det är otroligt fint ute när det är sådan här fin pudersnö, men sen när den smälter, då blir det bara skit. Då är snön jobbig, nu är den fin. Hoppas den är fin väldigt länge. Det värsta är att man får skotta hela tiden. Även om jag inte har gjort det än... Men snö är bra, jag älskar snö! Men bara när det är kallt, en ahtar jag den. När det är en kall vinter vill jag avra i Sverige, om det är en skitvinter, ni vet när allt smälter och ahr sig, så vill jag avra i ett avrmt land. Spanien. Ne. USA, kanske? Ja. Florida, USA. Eller Kalifornien, USA. Men nu. Nu är det Sverige som gäller. Jag fick plötsligt ett sjukt sug av att åka skidor. Tur att jag drar till Österrike vecka 7. Vilken skön vecka det kommer bli. En vecka av skidåkning. En vecka av nöje. En vecka av mitt liv. Förhoppningsvis en bra vecka av mitt liv. Förhoppningsvis ett bra liv. Nä, nu får jag sluta. Jag gräver lite för djupt nu. Som sagt. Snö är bra när det är kallt ute. Annars så är det skit.

//Fredrik

Kommentarer

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback