Strömavbrott är inte kul.

Imorse var det freaking strömavbrott hos oss! Ingen väckarklocka ringde, eftersom att det inte fanns någon ström i den. Det ska igentligen sitta i ett batteri med, om det blir strömavbrott så ska den då fungera. Inget batteri satt i imorse. Orask: Jag hadde pillat ut batteriet. Jag behövde batteriet till en annan sak. En sak som jag inte använder nu. Kanske är dags att byta tillbaka. Eller köpa ett nytt. Ett nytt låter väldigt bra. I alla fall, det var lite kallt imorse. Men strömmen kom tillbaka någon gång vid klockan 11. Så jag överlevde. Men still, otroligt irriterande. Det är så jobbigt med strömavbrott. Det är något som jag kan konstatera. Nu ska jag inte klaga mer.

//Fredrik

Kommentarer
Postat av: Joanna

Jag köpte storpack på Öb häromdagen , do you want some? (:

Postat av: Emma

Strömavbrott kan vara rätt mysigt ;) Tända ljus och softa.

2006-01-22 @ 21:01:06
URL: http://www.emmasgarderob.webblogg.se
Postat av: Mimo

Innan när vi bidde i lägenheten fick vi strömavbrott varje gång vi satte på micron samtidigt som brödrosten, haha.

2006-01-22 @ 23:13:32
URL: http://mimostyle.webblogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback