Tog mig en promenix även idag! Snart är man ett fullfjädrat hälsofreak!

Jag är snart en promenad addict! Jag är on my way to become a häslofreak! Men va fan. Det är ju könt att promenera. Trots kylan. Trots all is. Det är nog bland det mest underskattade i vår värld! Som ni vet så var jag ute även igår och gick. Idag drog jag samma slinga. Mitt liv har många rutiner. Snart så är min priomenad en enda stor rutin. Får se om jag går annorlunda imorgon (Jaha, då måste jag tydligen ut imorgon med, det är ju i alla fall vad jag har sagt här). Som sagt. Häslofreak. Idag var klockan 16:20 när jag gav mig av. Vandrade på i min sköna takt. Även idag var det bara jag, min mp:3 och vägen som jag följde. Även idag spelade mp3:n ett urval av Bruce Springsteens alla hits. Även idag tog jag kort. Även idag blev de crap. Även idag så skyller jag på min dåliga kameramobil. Även idag var det en dålig fotograf (jag...). Även idag tog jag en dusch när jag kom hem. Som sagt. Rutinen är redan lagd. Det var mycket "varmare" idag. Inte alls lika kallt. När jag gått halvägs så hittade jag 10 spänn! Guldpengen bara låg där i snön. Jag tog guldpengen. Sedan vandrade jag vidare. Kom hem någon gång vid 17:15. Nästan en timmes vanding idag. Jag duschade som sagt. Sedan åt jag mat. Fixade och donade lite. När jag var klar med allt det så loggade jag in på min blogg. Nu skriver jag detta. En väldigt skön eftermiddag även idag. Just ja. Här kommer mina bilder:



Bild 1: En fin sten (fin sten?!), som är täckt med snö...
Bild 2: En stuga. Inte min. Någon annans...
Bild 3: Som sagt. Rutin. Även idag min skugga.

Jag kom nyss på en ostig slogan för att få folk att promenera mer! "Promenera mera!" HA.

//Fredrik

Kommentarer
Postat av: v

hälsofrek är väl de mildaste man kan kalla dej" KOM OCH HJÄLP!

Postat av: Joanna

äh , spä på mitt dåliga samvete.

2006-01-23 @ 20:14:23
URL: http://soho.blogg.se
Postat av: Anna

Visst är det skönt med promenader. Var ute igår och gick en sväng. Dock var det lite kallt då, men solen var framme.
Men trots att det är fint med sol och snö så är det bättre med gröna träd, 25 grader varmt och sol.

Ha det
//Anna

2006-01-23 @ 20:36:14
URL: http://majsanna.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback