Virre i "Lantz i P3"!

Bilden är lånad från Lantz i P3:s hemsida. Klicka på bilden för att komma till den.

Idag var Fredrik Virtanen med i "Lantz i P3", hur kul som helst. Virre avslöjar alltid så mycket då han är med i det programmet. Sjukt kul, han har bland annat puttat ner en bil, i "Strömmen", i Stockholm. haha. Men enligt han så är det preskriberat, tur för han. Även Josefin Crafoord var med, hon är faktiskt rätt så reko. Ni kan lyssna på detta här, men bara om ni har Real Player, annars så går det inte. Jag hadde inte Real Player, så när jag skulle lyssna så fungera det inte, sedan tog det mig sjukt lång tid att hitta en Real Player! När jag väl hittade den och jag skulle ladda hem den (Den är gratis!) så fungera det inte. Jag fick nästan phsykbryt, men jag upptäkte att det var brandväggen som stoppade den. Till slut fick jag ned den. Så jag har nu lyssnat på "Lantz i P3", riktigt bra program. Om ni vill höra Virre så får ni "spola" fram till typ 11:00, in i klippet. Men jag tycker att de första 11 minuterna då hon pratade med Josefin var helt okej. Men det bestämmer ni själva.

//Fredrik


Kommentarer

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback