Robbie Williams kan sålla sig till de stora...


Robbie tog Sverige med storm! Tack! Bild:
Aftonbladet
I går fick Mr. Williams av Aftonbladets Markus Larsson och av Expressens Anders Nunstedt för sin första spelning i Gbg av de två han ahr gjort. I dag får Mr. Williams helt omvända betyg. Aftonbladets Markus Larsson ger den andra - och avslutande - konserten "bara" och Expressens Anders Nunstedt ger Robbies andra konsert ! Snacka om skilda värderingar. Aftonbladet gillar den första bäst och Expressen den sista...
Intressant.
Nver the less, Mr. Williams kan nu sålla sig till de stora på Nya Ullvie.
Nu kan han räknam sig själv till namn som;
Bruce Springsteen.
U2,
Michael Jackson.
Stones.
Och.
David Bowie.
Dessa ahr tidigare vart de stora riktiga konsertmästarna.
Nu får de en utmanare och det är med råge.
För vad jag har hört och fått bekräftat så var Robbies - första - konsert en av de absolut bästa genom tiderna. Och ska man tro Expressen är det den andra som är den bästa genom tiderna...
Men det vi for sure kan säga är att Robbies Sverigegig är ett av de bästa genom tiderna. Inte sedan... kanske... Bruce Springsteen spelade sönder betongfundamenten på Gamla Ullevi har det vart så här mäktigt...
Kanske.

Nästa gång som Robbie Williams dyker upp i Sverige SKA jag avra där. No question about it my friends.
Om jag ska snitta ihop ett betyg på Robbies Sverigebesök baserat på vad jag har hört genom kontakter, vänner och annat skulle jag noig våga gissa att samtliga som avrt på Robbiegigen skulle ge honom och , eller?! Vi säger i alla fall så.
För att sumera detta på mitt egna sätt sätter vi så klart F F F F F.

Varmast,
//Fredrik

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Måste nog hålla med expressen där om den andra konserten ;)

Postat av: Fredrik

Till Stephanie:
Jo, jag tror nog att de som var på den första tycker den var bäst och de som var på den andra tycker nog den är bäst haha... :)

Må PRIMA

2006-07-03 @ 19:17:49
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback