The X-files... Oidentifierat telenummer...

Fick ett samtal som jag har missat. Känner inte igen nummret... 
Spännande.
Min plan: försöka hitta nummret på eniro.se.
Min plan gick i baklås och jag came up with nothing.
Testade - omotiverat - hitta.se... som om de skulle ha och INTE Eniro...  yet again I came up with nothing.
Valde tillslut att ringa upp.
Inget svar.
Spänannde.
Så nu står jag här. med ett nummer som jag inte vems det är. Får ringa igen imorgon. Se vem - eller vad - som döljer sig bakom nummret.

Varmast,
//Fredrik

Kommentarer
Postat av: Cissi

Tack för det simpla men högst viktiga tipset om zip code till pandora.com :)

Underbart!

Postat av: Anna

Helt säkert en försäljare. Det borde vara skottpengar på såna!

Ha det

2006-07-03 @ 20:32:36
URL: http://majsanna.blogg.se
Postat av: Fredrik

Till Cissi:
Ingen som helst orsak haha :)

Till Anna:
Ja, förmodligen. Som sagt.. skottåengar... Indeed.

Må KANON

2006-07-03 @ 21:38:19
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback