Tropiskt hetta in the middle of Sweden. Närkeslätten är ett kokande Thailand... typ.

Det är grymt varmt!
Otroligt grymt varmt.
Och luftfuktigheten. Den är hög. Mycket hög...
Det är rena rama tropikerna här i Örebro nu känns det som.
Idag kom det dock ett regn. Skönt. Men det hjälpte inte. Lika varmt nu som innan regnet. Dålig kvalité på regnet som skulle "rensa luften och dra ned tempen"... Men det är väl lika bra. Man får ju en orsak till att gå runt i bar överkropp, eller något...
Mina "folks" ska på resa utanför landet, en utlandsresa så att säga. Till Grekland...
Suckeeers!
Har mobbat dem hela dagen. Mohahaha. Barnsligt?... Svar ja...
Själv ska jag njuta av den svenska sommaren då den är som bäst... typ.
Hmmm. Jag fick ett väldigt sug efter glass. Får väl ta och försöka snickra ihop en magisk önskemaskin så jag kan önska mig lite glass....
Eller tja, vid närmare eftertanke skulle allt material till att bygga den bli otroligt dyrt, dessutom efter noga uträknade uträkningar har jag kommit fram till att den med största sannolikhet inte skulle fungera.
Screw maskinen. Jag köper glass istället. Som alla andra. Det har ju fungerat förr så varför inte idag...
See ya!

Varmast,
//Fredrik

Kommentarer

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback