VM-noteringar

VM fortsätter. Dock inten lika spännande med tanke på Sveriges sorti ur turneringen. Givetvis finns det matcher kvar som är värda att titta på. Det är ju bara de bästa lagen kvar nu. Här kommer lite noteringar från mig kring VM:


Beckenbauer åker ju verkligen till VARJE match. Strongt. Snacka om lyxigt jobb!
---
Sverige ska nog vara nöjda med att det "bara" blev 2-0 i Tysklandsmatchen. Tyskarna slog ju för bövelen ut Argentina. De hade jag som vinnare av hela turneringen.
---
Stackars Svennis! Så oförtjänt att England förlorade. De var klart bättre än Portugal trots att de fick spela med en man mindre. Rooney, vilken idiot! Att dra på sig ett rött kort pga snack i en så viktig match... Nä, stackars Svennis. Nu lynchas han väll så här innan avgången. "Drevet" lär inte skona honom. Jag tycker ändå Svennis ahr fått det bästa ur England. Det är engelsmännen som tror sig för mycket. De vill aldrig inse att de inte är så bra som de tror.
---
Tyskland vinner nog VM. De är som en maskin. jag är GRYMT imponerad.
---
Snart är VM slut och då är det HELA 4 år kvar. Fan. Segt. Men EM om 2 år.
---
Domarna har vart värdelösa i detta VM:et!

Varmast,
//Fredrik

Kommentarer
Postat av: Daniela

Äntligen någon mer än jag som håller på Tyskland :)

2006-07-01 @ 23:18:05
Postat av: Daniela

Eller i alla fall tror på Tyskland..

2006-07-01 @ 23:18:45
Postat av: v

SORG, HEMSKT, Läskigt,
jag behöver tröst!
argentina, brasilien, spanien,...

fy fan! ursäkte ordvalet.!
vm kan knappast bli sämre,
nu vinner portugal mot italien i en final.
Frankrike spealr hem tredjeplatsen mot tyskarna som faller på mållinjen, gahs då kan man skratta dom i fejjan ;)
kom ihåg vem som sa det (:
jag försöker leva vidare, gör du också det!

Postat av: Spanskmannen

1. Bortsett från Lubos Michel så är domarna i VM sinnessjuka.
2. Wayne Rooney skulle inte ens haft gult kort.
3. Svennis är en idiot. 90% av all kritik han fått och 100% av den han kommer att få är befogad.
4. Tyskland är det enda laget kvar som är i VM för att spela fotboll.
5. Hur gör man för att söka Beckenbauers jobb?

Ha det bra!

2006-07-02 @ 01:02:01
URL: http://spanskmannen.blogg.se
Postat av: Fredrik

Till Daniela:
Ja, precis! :)

Till V:
Jag tror ändå på Tyskland som vinanre men ska komma ihåg vad du sa och visst går livet vidare... :)

Till Spanskmannen:
1. Lubos Michel är den som har vart bra, ja....
2. Ne, han skulle inte ha haft för själva närkampen... men det avr la' inte det han fick det gö, eller? Jag tycker det verkar som att han fick det för att "snackade" till sig det och har nog "snackat" en del under hela matchen, för jag såg att han väldigt ofta slängde iväg ord till domaren och fick sig några ord tillbaka...
3. Svennis... Ne, han är bra. Tycker jag.
4. Tyskarna är precis som du säger, de enda som spelar. Hoppas de vinner. Faktiskt.
5. Jag har funderat på exact samma fråga... Hur...?

Må FINEMANG

2006-07-02 @ 11:36:34
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback