En vacker vy. Vän med bollen nu. Inte annars...

bollgrasTja. Det är min habndled som syns där. med VM-bandet så vackert trätt på den.
Bilden är givetvis tagen inför Paraguay-matchen. Jag låg och vilade i gräaset.
Fick fram mobilen och drog ett snabbt kort från den här vinkeln mot bollen som jag nyss försökt trixa med.
Jag suger på att trixa med bollar.
Kommer aldrig bli bra. Men kul är det ändå. Speciellt då man lyckas., Även om det är väldigt nybörjaraktigt det jag gör.
Sen.
När man är som mest nöjd kommer lillbrorsan och gör något invalidistiskt (?!) bra och man blir lite nedstämd.
Men berömmer honom för hans fina trixande.
Sen när han går försöker man sig på samma sak.
Då blir det bara pannkaka...

Foto: Fredrik Stengarn

Varmast,
//Fredrik


Kommentarer

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback