Fredrik. Jag alltså. In the radio!

Det var sureal. Jag hörde mig själv. I radion. Typ nyss.
"What the hell?" tänkte jag...
Som vanligt lyssnade jag på Mix Megapols Önskelunch. Som ni vet så ringde jag igår in och önskade mig "One" med U2 och Mary J. Blige. Blev dock inte framsläppt. Då.
Jag hinner inte mer än komma innanför dörren och slå på radion så jag kan sola och lyssna.
Då hör jag det.
Micke Ågren säger det:
- Jag har Fredrik med på telefonen. Hej Fredrik, vilken låt vill du önska?
- Jag skulle vilja höra "One" med U2 och Mary J. Blige.
(Här inser och hör jag att det ÄR jag!)
- Den är rikitgt bra...
- Ja, jag älskar den...
(Här VET jag att det verkligen är jag...)
- Här kommer den, "One" med Mary J. Blige och U2...

Min första spontana tanke blir; "Han spelade in mig den jäveln".
Andra tanken blir; "Shit jag låter ju helt mysko..."
Tredje tanken; "Va fan, sa jag att jag ÄLSKADE den?!" 
Och till slut; "Fan, jag var med på radion... JAG VAR MED I RADION! Sug på den suckeeers...".

Så sug på den, suckeeers!

Varmast,
//Fredrik


Kommentarer
Postat av: v

hahah ballt, sorry jag missade. rix ligger närmare mitt hjärta än mix.

men låten är fiin !

Sola med huvudet.. (inte för mycket.. då.)

Postat av: Helena

Oj oj oj, haha då är du ju värsta kändisen nu :D

2006-06-15 @ 14:00:20
URL: http://musiknonstop.blogg.se
Postat av: Fredrik

Till V:
Jaha... men Mix Megapol är grymmare än Rix FM. För Mix Megapol har Jesse Walin, Micke Ågren, Adam Alsing, Gry Forsell och allt vad de nu heter...
Ska sola med huvudet :)

Till Helena:
hahaha ja... typ... autograf? haha :)

Må FINT

2006-06-15 @ 15:31:25
URL: http://freddan888.blogg.se
Postat av: Micke Ågren

Fredrik, du får önska en låt igen, precis när som helst. :-)

Micke

2006-06-16 @ 23:03:31
Postat av: Fredrik

Till Micke Ågren:
I sure will Micke, I sure will :)

Må OTROLIGT fint

2006-06-17 @ 10:30:29
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback