I bar överkropp och genom VM-yra hejas det. Dels på folk. Dels på Sverige. Men mest på Sverige!

VM ligger i luften kära vänner. I luften.
Solen skiner. Himlen ÄR blå som en svensk flagga och värmen strömmar ner mot oss.
Sverige spelar idag.
Mot Paraguay.
Som sagt. VM ligger i luften!
Jag går runt här på baksidan och blickar ut mot gatan i bar överkropp pga den här infernaliska sköna värmen vi har nu. Jag lägger inte upp några bilder på min bara torso. Känns som om jag vill bespara er den synen.
Kanske.
Nä nu är jag elak. Mot mig själv. Så dålig är den inte. Jag gillar den. Min överkropp alltså.
Men still, ni slipper pictures. Haha.
Nog om överkroppar... Man kan ju tro att det är det enda jag vill få fram här... Det är det INTE.
90% av de som paserar ute på gatan är klädda med minst ett svensk-inspirerat plagg. Jag hejar. De hejar tillbaka. Snabba instämmanden om vinst ikväll.
Livet ÄR skönt just nu.
Vinst. Med 2-0 är det mest tippade av de förbipaserande.
Jag tror på 3-0.
Det är fint vad ett VM kan göra...
Snart är det Englandsmtach... får se om de rår på Trinidad och freaking Tobago... Haha.
Ska snart skyla min överkropp med en Sverige-VM-tröja. Då, inga mer överkroppar. Lovar.
Heja Sverige!

Varmast,
//Fredrik

Kommentarer
Postat av: Bella

Tror faktiskt jag ska se matchen i kväll, frågan är om jag klarar av det eftersom jag blir så satans nervös varje gång motståndarna skjuter mot mål. Mina nerver är inte de starkaste om man säger så ;) Får hålla tummarna åtminstone.

Postat av: Fredrik

Till bella:
Ja, jag blir lika nervös jag. Då Sverige hade straff mot sig en gång så sprang jag ett avrv runt huset innan den slogs. Isaksson räddade... Mins inte vilka det avr emot.. så nervös var jag haha.. Ikväll ska jag sitta så lungt jag kan :) Jag tror på vinst... och att vi håller nollan.

Må FINT

2006-06-15 @ 20:01:10
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback