Solig morgon, solig Freddie och soligt CBS: 60 minutes!

Vaknade klockan 08:30 imorse.
Solen sken in genom fönstren, som för övrigt var nytv'ttade igår.
Jag kunde inte somna om. Jag försökte. Men det gick inte. Efter ca: 10 minuter gick jag upp och gjorde iordning en fin frukost (apelsinjuice, en tallrik fil (med nötter, flingor och bär!), två fina mackor och en kopp té). Den avnjöts utomhus i morgonsolen.
Vackert värre var det.
Solen är underbar, helt enkelt underbar.
Sen ahr jag städat och fixat lite grand. Det gick fin fint...

Igår spelade Sverige ett VM-genrep mor Chile. Imponerande klack chile hadde! Stor och den hördes mest. Kredd till dem!
Ljungberg var fenomenal.
Man blir nästan lite rörd av hur fint han spelade. Jag är sanneligen stolt över att han bär upp vårt förnamn med bravur.
Tack, Freddie!
Sverige då, tja, svårt att säga. Vi gick inte in för matchen. Ingen ville skada sig. Jag vågar inte dra några slutsatser, mer än att jag tror att Sverige höll igen rätt regält.
Det är bra, för då blir vi inte lika segertippade som andra lag, vilket tar bort pressen från oss.

Nu: Borde jag sola, men sitter här och skriver samtidigt som CBS: 60 minutes är igång på TV:n. Intressant program, trots att det är pensionärsvarning på det.

Varmast,
//Fredrik

Kommentarer
Postat av: mammamia

Hoppas du inte delade din fil med någon,det lär visst vara olagligt:-)
Själv håller jag hårt i min fil och delar inte med mig!(hi hi)

Postat av: Anonym

hahah... nä, jag delar inte med mig av min fil haha... Kul...

Må KANON

2006-06-05 @ 12:18:09
Postat av: Fredrik

Det var jag här ovan :)

Må FINT

2006-06-05 @ 12:18:46
URL: http://freddan888.blogg.se
Postat av: mammamia

Ha det bra själv!

2006-06-06 @ 10:01:13
URL: http://mammamias.webblogg.se
Postat av: Fredrik

Till Mammamia:
Tack! OCh detsamma till dig då...

Må FINT

2006-06-06 @ 15:14:54
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback