Sommarblogg 14/6 -06 20:40

Vaknade imorse av radion. Idag klockan 07:00. Som planerat. Jag skulle så kalrt lyssna på Virre. Han är skön. Adam är skön. gry är skön. Hela radiostationen Mix Megapol är skön.
---
Var på brorsans skolavslutning. Det avr 5 år sedan jag gick ut samma skola som han lämnar nu. Massor med minnen. Tons of memories så att säga. Varför jag skrev det igen på engelska är svårt att säga. Kan bero på den där hjärnsjukdomen jag har klagat på...
---
Fick en oväntad och totalt överrumplande kram från en gammalm fritidsledare jag hade. Kul. På min lillebrors skolavslutning alltså.
---
Jag sjöng inte med i någon Allsång. Förlåt.
---
Idag har solandet legat på viloläge, med tanke på regnet som sköljde ned över oss på dagen.
---
Ringde till Micke Ågren på Mix Megapol idag. Önskelunchen. Jag ringde ju igår. Men då var det för sent. Inte idag. Idag kom jag fram. Jag övervägde att önska mig "När vi två blir en", sen insåg att jag att det INTE skulle kännas bra. Eftersom att just nu är man ju bara en, för sig själv. Så det finns ju ingen som man kan bli en tillsammans med. Eller något. Jag önskade mig "One" av U" och Mary J. Blige istället. För jag är ju en. Med mig. Typ. fattar ni? Äh. Den spelades diock inte under önsklunchen men direkt efteråt. Då han reffererade till att många önskat sig den under önskelunchen. Däribland jag. Jag ringde föresten. Ingen jävla mejl eller sms. Jag gjorde the real deal. Som sagt. Önskade mig en låt. I önskelunchen på Mix Megapol...
---
Är det dyrt att resa till Bahams? Ska kolla upp det. Jag tror det är dyrt.
---
Jag skulle vilja ha ett jobb nu. Och tjäna lite slantar.
---
Jag har lite tröttma idag. Jag skyller den på värmen... trots dagens regn. Aja, tro vad ni vill då!
---
Jag kan ah något på G i helgen. Men vet inte om juag sla göra det. Tycker ni det?.. Tja ni vet ju inte ens avd jag syftar på. Skit i det. Jag kommer nog fram till ett svar.
---
Dagens temp har legat kring 25 - 28 grader. Plusgrader då.
---
Jag skulle vilja ha en EGEN laptop så här på sommaren. Man får ju lämna in sin lånade över sommaren. vad dåligt! Jag vill ju kunna sola och surfa samtidigt. Snacka om att kombinera två bra saker!
---
Idag har min simultanförmåga vart låg. Gör jag två saker samtidigt så fumkar bara den ena. Den andra lyckas jag inte med. Som att borsta tänderna och kamma mig... Smatidigt brukar gå. Nu blev det fel. Höll på att sluta i en tandkrämsaccident. Med tandkräm i håret och kam i mun. Räddade dock situationen. Till alla er nu. Nej, jag kammar inte fram en frisyr. jag kammar dock igenom håret efter det att jag duschat. Ingent mer, inget mindre.
---
Idag eltade farmor om ett apr tårtor. Jobbigt. Men man får se till att ta till vara på den tiden man får med sina äldre. Faktiskt. Och tårtorna såg fina ut. Faktiskt.
---
Jag vill bli författare... Igår radio. Idag litteratur... haha
---
Imorgon ska jag sola och ta det lugnt, samt en eventuell lunch någonstans. Får se.
---
Längtar till ödesmtachen. Sverige vinner nog. Hoppas jag. Vill jag.
---
Virtanen, Bjurman och Sandahl... och Ronny Olovsson... är sköna lirare på Bladet. Nog sagt.

Varmast,
//Fredrik


Kommentarer
Postat av: Helena

Är du säker på att det var 25 plusgrader haha :D

Jag fick flash-backs när jag var på lillebror-fredriks avslutning idag, såg till exempel min gamla gympalärare Hans, han hade inte förändrats ett dugg haha :D Må bäst! //

Postat av: Fredrik

Till helena:
Nä, säker är man aldrig ;)

haha ja, visst får man fullt med flash-backs under sådana där tillfällen. Kul.

Må FINT

2006-06-15 @ 12:42:55
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback