Sommarblogg 17/6 -06 20:42

Vaknade vid 09:30. Återigen till radions toner.
---
Morgonen startades med att jag läste en bok och solade mig i morgonsolen.
---
Till lunch blev det varmkorv. Gott. Har dock blivigt en del korv på sista tiden...
---
Sedan. Jag, J, A, M och M spelade fotboll. Slog frisparkar, straffar, inlägg och körde frilägesträning. Det var kanon kul. men varmt. Smarta som vi var så gav vi oss iväg mitt på dagen då solen stod som vackrast och högst. Värmen var olidlig för att citera Peter Harrysson. Jag tycker för övrigt att jag har blivigt rätt bra på fotboll nu. Fast låååångt ifrån vanligt bra... Haha. Vi hade i alla fall med oss vatten som vi svepte i oss.
---
Senare på dagen så spelades en del kort. Bland annat Rummie och Plump. Jag vann båda! :)
---
Ghana var sjukt bra mot Tjeckien. Imponerad!
---
Det blir inte något Frimis ikväll. Fan. Jag som ville se Filip och Fredrik. Synd. Jag blir lite ledsen. Det avr sååå nära... Men det back-fired in the last minute. Men det finns fortfarande tid för förändring. Hoppas det.
---
Zlatan är skadad... Allbäck ska in mot England om Zlatan inte kan närvara.
---
England överskattar sig själva. Grymt mycket.
---
SVT har så skönt samspel i deras VM-studio. Jag tycker Jhide är skön. Och Sladjan. Sladjan ÄR kung.
---
Virre (läs Fredrik Virtanen) missade Ron Sexsmith nere på Hultan. Stackaren. Där missade han den ack så sköna, mulliga, avslappande och charmiga Ron.
---
Virre skriver bra krönikor. Läs den som är i Aftonbladet idag. Orkar inte länka.
---
Jag tycker Rix FM's helgutbud är dåligt. Synd. Jag ska söka jobb där och rycka upp deras helger alltså. Bättre borde de kunna. Vad fan är önskebrunchen. Inte ahr man tid att önska då. Det borde ha önskelunch då också. Förlåt. Jag är konservativ. För mycket. Men. Det borde vara mer som Mix Megapol ju! Mix Megapol är the shit!
---
Magnus Hedman ger en fin inblick i hur det är att vara en spelare under ett VM. Genialt fint. Han avr bra. Jag gillade verkligen han då han stod. Hedman alltså.
---
Kvällsmaten blev tacopaj. Grymt goood.
---
Snart: USA mot Italien. Intressant. Spännande. Bra spel?
---
Babyshambles fick ett plus av Bladet. Intressant. De var tydligen skitdåliga. Vilken skräll. Inte! Pete var ju helt neddrogad. Även om jag gärna vart där och hört "Fuck Forever" samt ”Down in Albion” som enligt Bladets Markus Larsson var klart lyssningsvärda. Men den konserten jag grämer mig över mest är så klart Ronäs. jag vet att jag tjatar om detta. Förlåt. Ska sluta. Nu.
---
Imorgon spelar ÖSK mot IFK Norrköping om jag minns räött. Fint. mer fotboll. Så här i VM-tider.
---
Jag har snart tillgång till mer klöver än jag först trodde. Tack, till mig själv!
---
"Loco In Acapilco" är en så skön låt att man nästan slår sig själv. Haha. Four Tops har konstruerat den och det är ju givetvis en gammal 80-talshits. Lyssna på den!
---
Idag har jag fått en kommentar från någon som säger sig vara Micke Ågren. Frågan är om detta kan stämma...
---
Till sist: Jag har stora planer på G. Ni får en update om detta senare. Tack för visat intresse.

Varmast,
//Fredrik

Kommentarer
Postat av: Ally

England hyllar ju sig själva till skyarna :/ lite lätt störande.

Postat av: Helena

Nämen vad synd att det inte blev någon Filip och Fredrik då :( Dom som är så härliga!
ÅH! Om DU börjar leda hela RixFm så kommer jag definitivt lyssna mer än bara på Gert haha Fredrik for president (at rix) :D
NUU ska jag sova.. Eller inte haha :D SOV GOTT! (vilket du förmodligen redan gör ;))

2006-06-18 @ 02:49:04
URL: http://musiknonstop.blogg.se
Postat av: Fredrik

Till Ally:
Ja! Sjukt störande alltså... de är så... tja... störande haha...

Till Helena:
Mmm väääääldigt synd. Men jag vill nog hellre ta över Mix MEgapol istället.... de är skönare än Rix FM. Iof, behöver ju Rix FM lite hjälp...,. Får se hur jag gör ;)

Må KANON, both of you

2006-06-18 @ 11:45:07
URL: http://freddan888.blogg.se
Postat av: sanne

oh, Babyshambles gjorde nog den bästa spelningen på Hultan i år :0 (efter strokes). Tror nästan man behöver ha vart där för att inse att framträdandet var jävligt bra. Okej, man kanske inte behöver slänga ut sin gitarr på publiken och sparka ner kameror. Men han är ett musikaliskt geni Pete, och det kan man verkligen inte förneka om man sett honom live... btw så var Ron lite småtrist :P haha

2006-06-18 @ 18:40:49
URL: http://sanneandstuff.webblogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback