Tröttma!

Idag har tröttman återigen vart över mig.
Somnade sent igår.
Uppe tidigt idag för att jogga i spåret. Gick fin fint. Konditionen var bättre än vad jag trodde.
Nu ska detta bli en vacker liten rutin där jag antingen springer på morgonen eller på kvällen beroeende på hur det passar in i dagens schema.
Jobbigt. Men. Bra.

Det är jobbigt det där med tröttma. man orkar knappt något.
Så idag har jag sovit middag.
Skönt.
Lite penchigt (pensionärsaktigt) kanske.
Den smällen tar jag. För det var himmelskt skönt.
Nackdel.
Jag kommer inte kunna somna ikväll. Illa.
Speciellt då jag ska upp imorgon igen för en joggingtur.
Men det blir bara att pallra sig upp vid 8:30. För att sedan "hit the track" vid 09:00.
Nä, tröttman ska bort.
På något sätt.
Men jag tror att den kan vara en bieffekt av allergin jag har.
Eller hjärnsjukdomen. Vem vet?
Jag tror dock mer på min diagnostiserade allergi än på min odiagnostiserade - och troligen inbillade - hjärsnjukdom.
Må väl! Det behöver vi alla. Om ni har tröttma som ni har kommit över, tell me, please!

Varmast,
//Fredrik


Kommentarer
Postat av: Michaela

Tröttma känner jag igen så väl...
Ibland känns det som om farmor är piggare än vad jag själv är:P *haha*
Att jogga varje dag är nog utmärkt - men jag skulle aldrig kunna ha sådan disciplin på mig själv ;/ tragiskt men så sant.

Postat av: Anonym

Sysselsättning, gå upp i tid, gå o lägg dig i hyfsad tid osv. lycka till.

2006-06-25 @ 20:28:19
Postat av: Fredrik

Till Michaela:
Ja. Den är jobbig. men den är no snart borta. Skja somna husat tidigt idag och jogga imorgon... det blir nog kanon till slut :)

Till Anonym:
Ja... precis, ska försöka :)

Må FINT

2006-06-25 @ 21:38:13
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback