Carin Hjulström-Livh borde förbjudas!!!

Carin Hjulström-Livh.
Ni vet hon som var programledare för Carin: 21:30 i SVT. Nu ahr hon tagit över efter Kattis Ahlström. I TV-huset. 
Vem var det som godkännde detta? Va? Vem?!!
Ni som har sett Carin: 21:30 vet hur jobbig hon är. Otroligt jobbig. Nu ahr de valt att sätta henne i ett större prgram. I SVT´s TV-huset.
Inte smart.
Nu kommer hon förstöra även detta. Det har redan börjat.
Läste - som alltid - Fredrik Virtanens
krönika i Aftonbladet. Längst ner har han en "Veckans"-lista. "Veckans jobbiga" var lustigt nog precis det som jag tänkte på när jag såg henne i Carin: 21:30. Hon läppsyynkar till sina gäster, när de pratar. Fredrik syftar då på att hon gör det i TV-huset.
Men.
Hon gjorde det även i sitt Carin: 21:30!
Sluta läppsynka.
Hon drar ner kvalitén på de TV-programmen hon deltar i.
Tyvärr.
Jag säger inte detta för att vara elak. Jag säger det för att det är så. Carin Hjulström-Livh borde inte få göra TV. Inte enligt mig i alla fall.

//Fredrik

Kommentarer
Postat av: Danne

Ja, det är verkligen skitjobbigt att se när hon gör sådär!
Sen spelar många artister playback också vilket drar ner programmet i skiten ännu mer.

Postat av: Spanskmannen

Haha jag tycker att Carin som programledare verkligen är skitdålig, men jag hade ingen aning om att det var fler som tyckte det. En jävligt tramsig människa måste jag säga!

Ha det bra!

2006-03-04 @ 16:57:45
URL: http://spanskmannen.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback